Категорії каталогу | |||||
---|---|---|---|---|---|
|
Форма входу |
---|
Пошук |
---|
|
Друзі сайту |
---|
Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Наше опитування |
---|
Головна » Файли |
Всього матеріалів в каталозі: 94 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 4 ... 9 10 » |
матеріал в форматі DJVU. в архівному файлі для його відкриття міститься і DJVUREADER. |
Матеріал є розділом навчального посібника: Быстрова А.Н Мир культуры (Основы культурологии) |
В книге рассматриваются политика, быт, военное искусство,
философия, театр, поэзия. |
Рекламный миф или мифологическая реклама |
Співвідношення міфу та реклами в тезовому викладі |
Символ в рекламе – это не просто один из приемов ее создания, не просто одна из частей целого. Символ есть как несомое, так и несущее. Символ – это то, что продвигает реклама, не товар или услугу, а выражение некого состояния, явления, чувства. |
В статті аналізується характер та морфологія реклами. Її функціонування в суспільстві споживачів. |
Хрестоматия по религии Буртовая Е.В. (сост.)2000 |
Библиотека Института философии Росийской Академии Наук http://www.philosophy.ru/library/catalog.html |
|